Friday 14 August 2009

rumate.

ola.

aku ade rumate.
rumate aku best.
die lame tp best.
harap2 die xbc blog nih.
t die marah lak.

die g dating td.
igt aku xtau r tu.haha
aku gak yg terlopong kat bilk.
nak tidur pun xngntuk lg.

die ade kat sebelah skrg nih.
meja sebelah.tgh dgr lagu kot.
rumate aku ni pernah ade history
ngn rumate die sebelum nih.
dgr citer dorg bertumbuk.
sebab kunci je.gadoh.

em,lg rumate aku ni kurus.
suke minom air suam.
bagos utk kesihtaan die cakap.
t bila dah tua kitorang sume saket2.
tapi die cakap die akan steady je.
maseh sehat.aku harap die salah.
sebab kitorang pun nak sehat jgk.heh

aku dah xtau nak cakap ape lg pasal rumate aku.
yang pemting,die xpernah tumbuk aku.
salah faham tu biasela kan..
harap2 die kejut aku bgn semayang subuh esok.

k ah.out dulu.

No comments:

Post a Comment