Sunday 16 August 2009

futsal convo.

pg td aku g tgk org maen futsal.
kebetulan kwn aku maen jgk.
best jgk tgk dorg maen.dlm hati nyesal gak xmasok.
sebab opponent2 mcm xterer je.haha

aku dah r xtido.ngntuk.tp sebab syok pny pasal,
stay gak sampai abes.sampai final.
kemenangan berpihak pd forener(org hitam.haha)
yg kawan aku nye grup lak,no 2.

ms tgh2 layan futsal tu,
adela satu team junior nih.
pakai baju oren.dorg ni poyo je.
entah cane leh lepas smpai semi.

and dorg pun masok 3rd 4th placing pny match.
lwn ngn team avatar.(senior final year)
entah mcm mn,si bdk geng oren ni tolak bola
lepas kat celah kangkang sorg player senior nih.(nm die long)
ole.die cakap.huh!abes kuang haja ah.
geng2 kitorang kt lua pun bengang je dgr.
hish,rs nak tombok aje.huh!

dah abes game tu kitorg cakap r kat long tu..
"dak td tu cakap ole tu kat ko td long.kalo kitorg.."
long ngn selambe tenang je jawab..
"ala,bola tu bulat.pape leh jd."
ni la mksd aku.tenang sudey.
bagos r long. respect wa sama lu.heh

lepas dorg amek hadiah, aku pon balek.
abes..

k ah.out.

No comments:

Post a Comment