Sunday 16 August 2009

convo xbest.

em,ade gak org respon bile aku letak status gtalk "convo xbest."
die setuju je ngn aku.heh.tp xsempat kitorg nak discuss.lalala.
aku pg convo square td.sensorg aje.

sebabnye memb2 jenjalan ngn mem2 laen.
agaknye tu yg wat aku rs xbest.
atau dari awal lg dorg dah cakap xbest.mindset nih.
aku rs sbb xde awek jalan2 ngn aku ah.sbb tu xbest.
kwn2 aku laen r,sume berkepit aje.
ms aku tulis blog ni pun,rumate aku g date.
aku agak2 jela.hehe.jgn marah rumate.

tgk kwn2 aku yg bukak gerai,nmpk dorg agak bejaya.
ngn nama2 yg pelik,laku jgkla bisnes dorg.
nata de toro(sempena nm kwn aku toro)
cendamir(sempena nama amir)ish3.abes rosak nama.heh

ade lg gerai kwn aku,geng2 uci.
dorg wat steambot.amek,rendam dan mkn.mudah je.
tp bisnes mcm xbape nak maju r.
td tym dah abes convo pun, byk lg yg lebih.
dorg pon wat r memacam strategi.
dr singgit satu,jd singgit 2.
pastu last2,5ringgit..makanla sampai lebam.haha

aku pon dioffer gak.dorg bg free.
tp sebab kenyang n malu2 ayam,aku xmkn.heh
tinggi gak ego aku nih.yg aku pertahankan td.haha
geli bile dgr aku ngaku xnak mkn.ngaku kenyang.
aku sendiri r rs geli.sbb aku je tau aku ngah cakap lam hati.haha
dah tau dah hasel mkn byk2 nih.gemok!
xnak dah gemok.nak kurus aje.hehe

pastu aku pon jalan ah balek sensorg.
n aku pon nulis la blog nih.

k ah.out dlu yea..

No comments:

Post a Comment