Friday 14 August 2009

boring.taip.

boring tol mlm ni.mcm mlm2 sebelum ni jgk.entah ape yg akan wat aku hepi pon aku xtau.bile aku tgk status kwn2 kat ym,gtalk dorg sume ade link utk soh memb2 pg bc blog dorg.so,aku pon nak try jgk.
a friend of mine once ask, ko ade blog x?aku jwb,xde.die tmbh lg.tu jwpn ko 2thn dulu.haha.aku gelak dlm hati.maknenye aku dah terlambat la nih.
so mlm ni berbekalkan rs keboringan yg amat sgt dan juga kelajuan menaip keyboard..aku dgn muka sugulnya telah layan blogging nih.
utk pengetahuan korg yg xtau, aku suke didampingi.masalah nye aku bercinta secara longdistance,
aku xsuke longdistance relationship actually.sebab tu aku dgn selambe tolak tawaran belajar kat german and rela belajar dlm negara je.
tp chill la kan.bknnye aku xleh jumpe awek aku pun.jumpe jgk 3bulan sekali.and kitorg xtau pun ape nak buat bila jumpa.same old style.mkn2.tgk wayang.hemmm....
aku harap blog ni xdijumpai oleh kwn2 terdekat dan jgk awek aku.xnak la dorg judge aku n t dorg pandang bukan2 lak kat aku.aku xsuke.
mlm mlm pertama aku berblogging.so aku xde tajuk spesifik,sume cite pasal aku jela.n citer2 ni sume randomly dtg kat fikiran aku utk aku taipkan.
baru je kejap td ade sorg kawan maya aku (chatting friend) minx pendapat pasal true fwen.so aku cakapla..there is nothing as true friend my dear.yg ade tu just friends.they come and go in ur life.they're,school friends,uni friends,workplace friends.yg mn aku ade skrg ni.
aku rs betol ape aku cakap sebab bila aku pg sekola kwn2 aku org lain.bila aku masok u kwn2 aku org laen.bila aku kje pon org laen.nobody sticks.bila dah jaoh,kontek sikit2 aje.pelik bila ade org leh ade true fwen.maybe sebab aku ni org xsuke sgt kot.
hah!aku dah mule melalut sgt2 dan dah mule nak terhenti menulis nih.
so aku out dlu.

No comments:

Post a Comment